2011. ápr. 24.

Húsvéti "mágikus" doboz

Keresztlányom húsvéti ajándékát rejti ez az egyszerűen záródó, három oldalú piramis. Nagyon könnyű elkészíteni, élveztem minden percét.
A sablon itt található.

Elkészítése: 

  • A sablont felnagyítottam úgy, hogy a háromszögek oldala 10 cm legyen, majd kivágtam a mintás papírból és bekarcoltam a hajtásvonalakat. 
  • A kiterített doboz belső széleire szegélyt ragasztottam, ezzel rögzítettem a szalag egyik végét (ez a sablonon a felső rész). A szalag másik végét szemközt átfűztem a papíron (a sablonon alul, a huroknál) és ráragasztottam a virágdíszt. 
  • Meghajtottam az oldalakat, meghúztam a szalagot, ettől a doboz összecsukódott és látható lett, hogy melyik oldal lesz az alja. 
  • Körbetekertem a szalagot az oldalakon, bejelöltem és bevágtam a rögzítések helyét, majd a kiindulásnál átbújtattam a virágot és szorosra húztam a szalagot. 







Kiterítve így néz ki:












Íme a piramislakó póni :) !

3 megjegyzés:

  1. Congratulations on your blog! Gorgeous cards, very pretty colours

    VálaszTörlés
  2. Szia Betka!
    Tudnál nekem segíteni abban, hogy hogy fogja össze a szalag a dobozkát? Már elkkészítettem és nem értem, hogy marad egyben! :-)
    Előre is köszi:
    Andi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...