2012. febr. 5.

Zsófiság

Tegnap délután óta folyamatosan figyeltük a hójelentést. Szerintünk már tegnap estére ide kellett volna érniük a felhőknek, úgyhogy csalódottan láttuk a reggeli szürkeséget. Aztán végre nálunk is elkezdett szállingózni a hó és azóta szinte folyamatosan havazik. Mi örülünk neki, bár karácsonykor is ilyen lett volna az idő!
A madáretető pillanatok alatt kiürült, ennyi cinkét és rigót eddig még nem láttam nálunk. Háromszor töltöttük újra az etetőt a nap folyamán.

Napok óta készülök lapozni, de eddig sehogy nem jött össze. Ma nekiálltam, végül mégsem haladtam vele, de ennek nem a hó az oka. Készített viszont Zsófi. Tulajdonképp önállóan készítette, hiszen maga választotta a színeket és a formákat, kivágta és a saját szájíze szerint rendezte el a díszítést. Persze némi praktikus segítséget elfogadott, így a hátteret felragaszthattam, hogy ne csússzon el és a kivágott díszekre én kenhettem a ragasztót, hogy csak oda kerüljön (de oda mindenképp), ahova szükséges. De ennyit ugye lehet segíteni egy alig 7 évesnek?




Azt nem árulom el, kiknek készült, de úgy gondolom nem ért véget az alkotás - még csak most kezdődik a születésnapok sora nálunk :)

1 megjegyzés:

  1. Two gorgeous cards Betka, the colours look wonderful and the design are simply beautiful.
    Hugs
    Lorraine x

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...