2013. febr. 24.

Fehéren feketén - vagy fordítva :)

Érdekes jelenségre figyeltem fel: az emberek többsége, ha formázható anyagot kap, virágot (többnyire rózsát) készít. Még nem jártam utána, hogy mit jelent ez, de a környezetemben élőkre ez fokozottan jellemző. 

Rögtön itt van két bizonyíték:
Ezt a rózsát a főzött gyurma receptek kipróbálásakor készítettem. (A keményítővel készült gyurmáról itt írtam.) 



Ezt a rózsát pedig keresztfiamtól kaptam. Most ismerkedik a fémek megmunkálásának lehetőségeivel és nagyon élvezi. Azt hiszem, sok szép dolgot fog még készíteni :) 


3 megjegyzés:

  1. Ooh these are beautiful Betka… two very different designs….I love them both! they are really pretty! :-))
    Hope you have a good week!
    Big hugs
    Sue xx

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg igaz, legalábbis engem tekintve, de eddig nem is tűnt fel! A rózsák szerintem is nagyon jól sikerültek. Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  3. Kreatív család :)) Mutatós rózsákat alkottatok, gratula!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...