2015. okt. 2.

Mackó

Nemrég találtam egy maci - szabásmintát és nem tudtam ellenállni ... tűt, cérnát ragadtam. Az eredmény pedig egy karjait, lábait mozgató, pihe-puha jegesmedve.


Itt-ott érdekes lett a formája, ezért aztán újraszabtam a talpát és lábujjakat alakítottam neki, a végtagjait pedig mozgathatóra készítettem. A feje azonban épp olyan, amilyennek szeretem.

Bemásolom a szabásmintát, amire magyarul felírtam az elemek nevét. Hozzáértőknek nem okozna gondot az eredeti orosz sem, de hátha lesz, akinek  kell ez a segítség. Nem tudom, hogy ki az eredeti szerző, én egy kézműves csoportban tettem szert rá, forrásmegjelölés nélkül.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...