2023. aug. 5.

A legjobb gondolat -- "Add tovább!"


Szembejött velem ez a filmrészlet. Néztem, és elgondolkodtam azon, mennyire igaziak a reakciók! Mennyire átjön a képernyőn is a sokféle érzelem. Bizalom... kétkedés... a vágyakozó, a hitetlenkedő, a vesztes hozzáállás.
Azután eszembe jutott, hogy ha csak a rajzot mutatnám meg, sokan élből rávágják, hogy: Ez piramis játék........mások szerint: hálózatépítés, MLM rendszer.....van, aki szerint a kettő ugyanaz.

 x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x

Egyszer régen belekerültem egy piramisjátékba. Gyerek voltam, képeslapot kellett továbbküldeni 5 másik gyereknek, és várni, hogy a postás táskaszámra hozza a képeslapokat.
Na persze, hogy egy sem jött, én pedig mérhetetlenül szomorú voltam. Megszakadt a lánc, elveszett a bizalom.

Pedig az ötlet jó, és működik is, ha mindenki játszik. Ha azokat vesszük be, akik hajlandók szabályosan játszani.
 
Egy jól felépített üzletben az "Én" segít másik 3 (sőt sok) embernek, akik tovább adják másik legalább 3-nak, és így növekszik a háló, mindenki ad, és mindenki kap.

Egy éve ismét bizalmat szavaztam, épp ezzel a "Trevori" gondolattal - céllal - hittel és eszmével kezdtem építeni az üzletet. Csak azzal "játszom", aki akarja, mert az mindenkinek hasznot hoz. 

Kezdetben persze félve indultam neki, sőt! első lépésként csak a termék érdekelt. Aztán ahogy javult a közérzetem, rájöttem arra, hogy ezek a "cuccok" JÓK! Remek helyre kerültem, és ezzel másoknak is segíthetek, hisz mások is küzdenek ilyen-olyan problémákkal - ki egészségi, ki anyagi kátyúból szeretne kilábalni. Azóta mondom úton-útfélen (de soha nem kéretlenül) a tapasztalataim, hogy akinek szüksége van rá, megismerhesse ezt az opciót is.

Ha Te is épp változtatni szeretnél, ha megoldást keresel egy önálló élethez, vagy ha érdekel, hogy milyen termékek változtatták meg az enyémet, írj!

Nem munkát kínálok, nem terméket hirdetek, csak eléd teszek egy lehetőséget, amire lehet, hogy most van szükséged. 



Részlet : A jövő kezdete c. filmből







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...