2023. aug. 30.

Iris camera card

Ez a fényképező blendét másoló megoldás az a technika, amit annyira látványosnak tartottam, hogy az első pillanattól kezdve kerestem az elkészítési bemutatókat, sablonokat. Először a sablon nélküli megoldással próbálkoztam, de annyira macerás a sok kis elem miatt, hogy az első próbálkozás után le is mondtam róla. Ráadásul csak a legpontosabb vágással lehet elérni, hogy jól záródjon, pontosan illeszkedjen középen a blende.

Szóval egyszer készítettem kézzel, aztán rászántam magam erre a Lawn Fawn sablonra. Így is van vele teendő, de a végeredmény sokkal-sokkal jobb lett.








2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy remek blogbejegyzéseddel gazdagítottad a napomat!

    VálaszTörlés
  2. Az Ön bejegyzése a ragyogás sugárzó példája! Éleslátó, jól artikulált és valóban értékes. Köszönjük, hogy megosztotta álláspontját.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...