2023. aug. 18.

Waterfall card

 

Valamikor, réges-régen, egy távoli galaxisban.....  Vagyis nem. 

Jónéhány évvel ezelőtt egy képeslapos csoportban találkoztam ezzel a technikával, és mint azóta már sok mást is, azonnal ki akartam próbálni. Látványosnak, érdekesnek, különlegesnek gondoltam. Persze az első példányt el is ajándékoztam. Aztán jöttek más technikák, megfeledkeztem erről.

Amikor egy kedves ismerősöm számára készültem képeslapot készíteni, kezembe akadt ez a kedves képsorozat, és rögtön tudtam, hogy a "vízesés kártya" illik hozzá a legjobban. Nagy-nagy szeretettel készítettem, öröm volt látni a mosolyát.

Az elkészítésében az is nagyon jó, hogy akár különösebb eszközök nélkül belevághatunk, hiszen a négyzetek akár ollóval is kivághatók. Én egyébként Sizzix Framelits vágósablonnal dolgoztam.







Kihívás, amire neveztem:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...