2011. okt. 16.

Desszert-csomagolás

Szeretem az őszt. Az ezer színű természet, a csalamádé készítés, az almalekvár főzésének idejét. Remek elfoglaltság és hasznos is, csak épp esténként, lámpa mellett már nem álltam neki "lapozni", így eléggé elmaradtam egyik kedves kolléganőm névnapi ajándék kísérőjével. Viszont ma, míg kelt a megunhatatlan kifli, nekikezdtem és minden előző elgondolást felborítva ez a desszert-tartó került ki a kezeim alól. Kicsit ködös-őszi hangulatú lett a kép, élőben meleg-barnábbak a színei és a kövecskék is élénkebbek, de azért a lényeg látható.




Amit használtam: 

Marianne Design - Branch Garden  (inda)
Craft Concepts - Budding Vine (domborító mappa)
Nellie's Choice - Frame dies multi -oval
Nellie's Choice - Borders
A virág egyszerű formalyukasztókkal készült

7 megjegyzés:

  1. So gorgeous hun...

    big hugs Vicky xx

    VálaszTörlés
  2. Stunning creation Betka, love your gorgeous colouring.

    Donna x

    VálaszTörlés
  3. Ősz ide,ősz oda ez a desszert tartó nagyon is jól sikerült! Gyönyörű meleg barna színek,harmonikus az egész! Biztos fog neki örülni aki kapja.Szuper ahogy összeraktad! :-)

    VálaszTörlés
  4. Wowwwwwww Betka this is absolutely outstanding, what a gorgeous project, the colours and Tilda look stunning.
    Hugs
    Lorraine x

    VálaszTörlés
  5. Wow! this is gorgeous Betka! Beautiful details. Love it!!
    Hope you have a good weekend!
    Hugs Sue xx

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...