2023. márc. 15.

Body Balancing System

Azt olvastam, rossz irányba haladunk az életvitelünket (is) tekintve. Nem ügyelünk az étkezésre, az egészséges ételek helyett élelmiSZER-eket eszünk, kevés a bevitt vitamin, nincs egyensúly az életünkben...

Egy kutatás szerint évente 54-55 kiló adalékanyagot, 8 kilónyi szilárd és 4-8 liternyi folyékony szennyeződést, valamint 4-6 kilónyi hormont fogyasztunk el, és évente 2-4 kiló szilárd anyagot lélegzünk be. Ha valósak ezek az adatok, nagy a baj!

Én most igyekeztem egy kicsit tenni a testem és lelkem egészségéért. Nem a fenti értékek miatt, és nem azért, mert február 22-én kezdődött a 40 napos böjt időszak, egyszerűen csak így jött ki a lépés. Igazából már vagy fél éve tervezem, hogy csatlakozom a DX4-es csapathoz, de nagyon nehezen szántam rá magam. Elolvastam amit találtam róla, videókat is néztem azoktól, akik ezt a programot végigvitték, aztán én is belevágtam ebbe a tisztító, újrakezdő, testet és lelket megújító programba. 

4 nap odafigyelés, kötelezően betartandó napi ritmus, az előírt napi 3 liter víz+gél és az étrendkiegészítők pontos fogyasztása következett.

Az 5. napon aztán elkészítettem ezt a gratulációs lapot magamnak, a magam örömére.




Mit kaptam? 

Könnyen követhető, kidolgozott programot, ami 7 étrend-kiegészítő terméket tartalmaz, így a megszokott étkezések nélkül is megkapta a szervezetem azt a támogatást, ami a kiegyensúlyozott működéshez szükséges. A sok bevitt folyadéknak köszönhetően a bőröm megújult, rugalmasabb, kellemesebb tapintású lett. A méreganyagokkal együtt némi súlytól is megszabadultam, de ez csak járulékos "veszteség", nem a fogyás volt a cél. Eddig is fittnek éreztem magam, de most valahogy még tisztább lett a fejem, energikusabbnak, kiegyensúlyozottabbnak érzem magam.


Mi marad meg a program után? 

Az már biztos, hogy ezután jobban figyelek a folyadékpótlásra. A 3 l rengeteg, de a napi kb. 2 litert ezután is tartom. Úgy gondolom, hogy a tudatos étkezésre és napi ritmus (mozgás, elegendő alvás) megtartására oda fogok figyelni, mert kifejezetten jót tett nekem, hogy ez szem elé került. 


Mire érdemes odafigyelni? 

  • Ha hosszú távra gondolkozunk, és nem csak a testünk megújítása a cél, elméleti és gyakorlati felkészülést kíván -  az útmutató végigolvasása, megfelelő táplálékok beszerzése elengedhetetlen.
  • Kell a támogató környezet. Egyedül is megvalósítható, de nehezebb koncentrálni, ha valaki melletted eszi a kedvenc ételed, amikor Te épp a léböjt napodat tartod, vagy számodra kellemetlen megjegyzéseket tesz a programmal kapcsolatban.
  • A teljes siker érdekében jó, ha 4 olyan napot választunk, amikor nyugi van, magunkra tudunk figyelni, követni tudjuk az útmutatót.


Kinek érdemes belevágni?

Minden egészséges felnőtt embernek, aki amúgy is szeretné egyensúlyba hozni a szervezetét, és tudatosan szeretné élni az életét.

Ha Te is szeretnél megújulni, írj! Küldök linket, hogy megrendelhesd a saját csomagod egy 45 éve bizonyító, jelenleg 160 országban elérhető cégtől.

Forever DX4

4 megjegyzés:

  1. Szia. Most már büszkén mondhatom, hogy eltelt a harmadik hét is úgy, hogy minden nap sikerül legalább 2,5 liter meginnom. Vannak már változások, amiket tapasztalatok, de még azért nem az igazi, bár komoly lemaradásban lehet a szervezetem, legalább tíz éve csak maximum egy litert ittam egy nap.
    Ezt a tanulmányt, amiről írsz.. én is olvastam. Döbbenetes számok vannak benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dius :) Gratulálok, a 2,5 literhez, és a pozitív változáshoz!
      Én is sokáig nem figyeltem a folyadékpótlásra, kb. annyit ittam mint Te. Most a 4 napos program alatt megittam a hármat, de munka közben nem tudok mosdóba rohangálni, így egyelőre marad a max.2 liter.
      Örülök, hogy itt jártál, nézz be máskor is 😊

      Törlés
    2. Ez a mosdóba járkálás engem is zavar, főleg hogy van olyan, hogy félóránként kell, de állítólag jobb lesz ez. Felvettem a blogodat a könyvjelzőim közé, jövök még.

      Törlés

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...