2023. márc. 8.

Újrakezdés

Minap a neten nézelődve egy blogra keveredtem, ahol az utolsó bejegyzés így kezdődik: "Egy hete is elmúlt, hogy nem írtam a blogomra."

Rögtön eszembe jutott, hogy én sok ideje legfeljebb 1-2 bejegyzést írok, és már hónapok óta meg sem nyitottam a sajátomat. Pedig anno milyen izgalommal vágtam bele a blogolásba! Anno - 2011-ben...

Gondoltam megnézem, mi újság errefelé, a régi blogos ismerősök miről írnak, ám szinte csak elhagyott, sok éve elfeledett blogokat találtam. Nos, igen. A Facebook, Instagram pörgős világa elszippantott szinte mindenkit. 

Kicsit olyan, mint a kézzel írás, és a könyvolvasás, ami szintén "kimegy a divatból". Nekem viszont most épp ez kell: kézzel írás, könyvolvasás, blogolás - egy kicsit lassabb tempó, befelé fordulás.  Nem ígérem, hogy napi szinten naplót írok, viszont néhány dolgot mindenképp szeretnék megőrizni itt is. Nézem a statisztikát, havi szinten 7-800 látogató lép be hozzám, de még így is lehet, hogy csak magamnak írogatok, lehet, hogy mindez (a fent említett blog íróját idézve) csak tengerbe dobott palack. Ha így is van, talán egyszer olvassa valaki, aki itt talál választ a kérdésére, akinek épp ezekre - vagy a később íródó- sorokra lesz szüksége a továbblépéshez.

Ha Te vagy, aki ötletet, segítséget kaptál nálam, oszd meg velem gondolataid! Örömmel olvasom hozzászólásod itt a bejegyzés alatt, vagy privátban itt.



Forever DX4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...