2023. máj. 6.

Reggeli

Te mivel kezded a napot? 

Én mindig így: egy feles, és egy pohár víz. 

A "feles" persze nem alkohol, hanem a jól bevált gél, ami segít az energia beindításában, és rendszerben tartja a szervezetem. Vicces, de már 15 éve is ismertem, akkor a gondolattól is kirázott a hideg, hogy akár csak megkóstoljam. A környezetemben sem igazán hittek benne, sokan elzárkóztak, volt, aki csak azért fogadta el, hogy letudja a kipróbálást, persze olyan is, aki azonnal "beleszeretett", és azóta mind a négy +1 ízt végigkóstolta. 

Aztán úgy alakult, hogy a rendelt egységcsomagban ez is benne volt. Akkor még azt gondoltam, megiszom, elfogy, és letudva a dolog, mert kidobni ugye mégsem fogom, ha már pénzt adtam érte.... Másképp alakult, mert bármennyire szkeptikus voltam (egy hónapig fel sem bontottam), mire elfogyott az első liter, én is megtapasztaltam néhány pozitív hatását. Ez éppen fél éve volt, és azóta naponta ezzel kezdem a napot.

Az első és legfontosabb változás, hogy akkor is energikusan kezdem a napot, ha történetesen kevesebbet aludtam a kelleténél. 

Nagyon fontos és szembetűnő, hogy a mozgásomban is pozitív változást hozott. Végre újból képes vagyok törökülésben ülni, rengeteget enyhültek a mozgásszervi panaszaim. Soha nem voltam igazi sportember, de most könnyedén elfutok a buszmegállóig (szinte minden reggel késve indulok). Jó, csak 200 méter, viszont régebben majd' meghaltam ennyi futástól.

Elmaradtak a panaszaim, amit a savproblémák okoztak. Ezelőtt nagyon oda kellett figyelnem mit eszek, de egy ideje kezdem visszaépíteni a kedvenceimet, és eddig minden rendben e téren. 

Ezek után természetes, hogy a családomban is ajánlom, ha valakinek gondja, baja van, de csak azokra a problémákra, amikről saját tapasztalataim vannak. Persze másokkal beszélgetve sok egyéb pozitív hatásról is tudok. Vannak visszajelzések, amik igazolják, hogy ritkábbak lettek, vagy elmaradtak a fejfájások, rendeződött az emésztés, ezért elhiszem, hogy ebben is segít.



4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nem. Ebben a gélben sok más mellett glükózamin és MSM van

      Törlés
  2. Első ránézésre azt hittem valami rostos üdítő :D

    VálaszTörlés
  3. Végülis van benne narancslésűrítmény is ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...