2011. nov. 6.

Zsömi

Ma zsömlét sütöttem.


Történt ugyanis, hogy önállósította magát a robotgép és a tejszínből hab helyett "vajat" készített.  :(( 
Az első elkeseredett percek után már tudtam, hogy sütéshez fogom felhasználni, mert ugye ételt nem dobunk ki. Bekevertem hát egy adag kakaós csigát, a tésztához és a locsolgatásához is a különvált tejet és vajat használtam. Rendkívül jól sikerült, de még maradt jócskán a házi alapanyagból. A mai péksütihez is abból mértem, hadd fogyjon. Eredetileg pékkiflinek készült, de a lustaság legyőzött, s amikor a megformázott gombócok gyönyörűen megemelkedtek, lekentem tojással, megszórtam szezámmaggal és bedobtam a sütőbe.

1 megjegyzés:

  1. Hogy Te milyen ügyes vagy Betka!!! Mindent fel lehet használni valamire s minden rosszban van valami jóóó !! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...